2012年9月15日 星期六

命運的安排 (二之一)

之前有提過, 轉到新工作,
雖然都係做番呢一個行業, 但係唔同品牌,
照顧既市場唔同, 公司規模唔同, 做事方式唔同.
像我這一種有少少經驗反而麻煩, 因為真係需要時間適應.
白紙一張, 當然容易由0開始.

人最脆弱既時候, 很容易就會想到"放棄"兩個字.

但我又明白到, 困難, 其實永遠都係有時間限制, 過左果一個時間,
望番轉頭, 無論件事如何解決左, 成功, 又或者失敗, 其實又唔係咩大問題,
反正都已經過左去啦!

命運的安排其實真係好巧妙:
2011年番到黎, 找工作, 未找到,
因為我識既朋友都同我差唔多, 介紹既工都唔好得去邊.
介紹左我入一間中國人公司, 做既係打電話, Call 客, 叫人轉手機網絡供應商.
冇底薪, 接到客分幾十蚊. 朝9:30晚5:30.....工作時間唔算長, 而且根本唔番人地都唔理你.
其實都可以啦, 當然唔會好似以前大學走堂走得咁離譜!
8月頭左右開始番, 番下休下咁, 有時又扮下病咁.
9月由打電話變左行街街的Sales.
去行街直接同人傾感覺無咁悶, 同埋我自己賺哂份commission嘛!
就算係咁, 根本都係得好少錢, 一個星期可能真係得一百幾十蚊.
即係我一星期番三十個鐘值幾錢人工? 五蚊一粒鐘呀? 真係油費都蝕埋.
連我自己呢個moment唸番, 都唔鬼明點解當時會願意做架.
但係錯有錯著喎.

有一次去行街Sell客, 咁岩比我搵到一個客(Susan),
咁岩我多口問佢一句, 佢地公司(HMC)請唔請人? 佢話暫時唔請, 但佢話會留低我電話,
到時真係有人走, 就會搵我, 當時為一年前的昨天, 2011/09/15
咁岩無幾耐, 10月4號, 佢send個message比我,
話真係請人, 但佢老闆又唔想公開招募咁慢慢煙人, 再慢慢西,
問佢有冇覺得Ok既人可以介紹, 佢唸起我呢個賣電話Plan既死0靚仔.
叫我有性趣的話就過去交低份CV.
當然有性趣啦, 簡直興奮啦, 即日Print左個CV, 飛車去間公司度交低.

10月12號星期三, 未有電話, 我自己主動打去問個老闆點解未打比我,
佢話果排好忙, 冇時間搞呢樣野, 之後個星期會得閒少少,
問我星期二得唔得閒去見, 當然得啦!
見左, 佢地好滿意, 叫我番屋企做個網上人格性格測驗.
幾日後打比我, 話我個結果好好, 決定請我.
"命運就地改寫........"
當然呢間公司唔係咩勁大公司, 但都算係國際上市公司,
差唔多個個國家都有的品牌.
個職位只係Sales, 無咩特別, 但係已經對我黎講係一個大Step Up.

First Day 就定在11月7號.............
雖然呢間公司(HMC)我唔係做左好耐, 7月中左右已經完成我的Last day.
但這次的經驗真係令我好難忘 -----
6月中, 在網上看到我宜家間新公司(TMC)請人,
要搵條粉腸識英文, 廣東話, 國語 - 等左成個月, 我一直唸緊send唔send CV好.
份工作的網上廣告有效一個月, 拖到最後一日, 我決定去馬Send CV.
我同事叫我直接去搵個老闆. 好! 我印左份CV, 直接搵個老闆.
即In我, 問我做緊咩, 點解想轉工, 問左我唔係好多問題,
打比我的Referee問我人格, 性格; 無幾耐, 決定左請我. 人工都加左好多.

命運的安排真係好奇妙, 你永遠唔知下一秒會發生咩事


機會 - 真係一個Moment 的事情.
假如 - 當初我沒有多口問句, 呢個行業又唔會take響呢方面冇經驗既人, 而個女人(Susan)又唔比我個假熱誠呃到, 我會唔會入到呢間公司呢? 之後又會唔會比我跳到黎TMC呢?
如果 - 我當初無呢個際遇, 我又會做緊咩呢?

當然, 假設問題, 我們都是沒有答案的.
但我真係非常感恩, 有個咁既機會比我.

話時話, 機會是重要, 但很多時候也要借助偶爾遇上的機會.
天時, 地利, 也要人和.
如果當天我不認識Lawrence, 他不知道我在找三個月的暑期工, 我未必會入到永利呀, 我未必會得到這樣寶貴的經驗呀.....
如果我那天沒有陪Jai Star去超市買東西, 他不會知道我在找工作, 不會叫我去超市外的Starbucks試試, 如果我沒有之前在永利的經驗, 他們可能只覺得我是一個沒工作經驗的人而不請我呀.....
如果我那天沒有括出去, 做沒有底薪的賣電話工作, 我根本不可能得到之前在HMC的工作呀.....

我相信成事當然要件人都Ok, 但也要有個connection比你先可以.....
際遇, 真係好難講, 我真係好幸運, 遇到咁多貴人!




有人會覺得我反骨, 咁快就轉工! 間公司願意由我乜春都唔識開始教我, 做左八個月就走!
有機會慢慢同大家講我轉工原因!



話說剛才我話有想過放棄, 當我唸放棄既時候,
我又反問番自己,
1. 一年前我係點開始, 慢慢一步一步走到呢一步?
2. 如果我唔做呢樣野我到底想點?
3. 如果一年前唔係行呢條路, 我宜家會係點呢?

這些問題的答案, 明天待續.
謝謝收看, 晚安!

沒有留言:

張貼留言