2012年11月3日 星期六

我有我講

音樂本身是好主觀的野, 你有你的討厭, 我也有我的喜愛.

張繼聰, 王菀之 - 生命之花(合唱版)
我有我講: 本身聽過這首"生命之花"的獨唱版, 不錯, 起碼令我無咁討厭張繼聰. 加埋王菀之本身好柔的聲音, 聲線好夾好優(淒)美. 有時我都幾鐘意聽王菀之Pop一點的作品, 希望佢可以再入屋少少啦.




容祖兒-加大力度
我有我講: 903日播夜播, 唔係好明點解咁值得.....佢個國語腔, 顧到咬字時就顧唔到感情, 加埋份詞.....成首歌除了個MV和個編曲值得讚之外, 其他都可以忽略.....
容祖兒真係好努力, 好努力去求變, 而且每年都出隻國語碟強攻中國大陸市場, 但多年來都無功而回, 不如停一停, 慢慢再摸索下先啦.


 小肥徐智勇 - 一首歌

我有我講: 久遺的小肥, 新歌"一首歌", 三個字 "幾好聽".
如硬要挑剔我會說Chorus好長, repeat又repeat...MV拍得簡單已很Ok但太七情上面??



沒有留言:

張貼留言