2013年2月15日 星期五

一歌推介001 - 王菀之 [ 滿天星 ]

前幾日番屋企, 無聊去屋企對面個公園行左陣.
夜晚因為無咩燈, 成個天都係星.

我又唸起我曾經響流星下許過既一個願

我記得當時我們是在車上等朋友, 無意中在天窗看看天窗.
突然看到流星閃過, 對望了一下, 馬上許願
在我身旁的那個人也是許了同樣的願望
這個願望真係算實現左, 但當過左個激情,
事過境遷其實大家都發現, 其實當初個願望太傻.
不如話"希望發達"大家都用得著啦.
算啦, 浪漫係咁既.
呢次都算係我第一次見到流星

話說回來, 見到滿天星, 令我想起王菀之一首六年幾前的舊作 - 滿天星
佢好歌實在太多, 連派台的作品都流行不起來, 有幾多人識佢既side tracks呢?
呢首勁在Ivana自作自填自唱, 故事很完整
編曲略平淡但聲線十分合適唱這首歌, 很舒服.

有一天女孩在星空下祈求有個愛人
天聽到了, 令她得嘗所願.
她很感激, 也很珍惜.
在跟愛人拖著手在地上看著星星是多浪漫的事
最後雖然我們不能再一起了, 我依然愛你,
我亦會為你祈禱, 希望你能開心.
最後個ending我唔係好明 - 即係雖然結束左但個故事在夢裡continue?
我係咁樣理解到....





滿天星

作曲:王菀之
填詞:王菀之
編曲:伍仲衡
監製:伍仲衡

浪漫長夜星河 記下了詩人留住片刻點點愛火
望著其實已不錯 美麗會痛楚
情漩動完美的心窩
不停地為愛禱告 原來上帝聽到並賜你給我
戀情終於得到麼 仍感激接近過

能今生得到這段情 曾受過傷的心會醒
相愛於咫尺勝甜言蜜語別要我清醒
明知手拖不到盡頭 仍願意感受試過擁有
滿天星作證 這一對逆境中溫馨

福積過幾多 有你愛着我
感動源自耳邊輕輕唱歌
越動人越怕出錯 顧慮有太多
連童話也忍心敲破
依然為你去禱告 期望上帝聽到讓你我好過
戀情花開不結果 留於天國盛放

你說再見又怎捨得放手 心靈難自由
多傷心仍願放開你 用眼淚平復你傷口

能今生得到這段情 曾受過傷的心會醒
相愛於咫尺勝甜言蜜語別要我清醒
明知手拖不到盡頭 甜蜜痛苦畫滿星宿
滿天星作證 這一對夢裡可盡情

沒有留言:

張貼留言