2013年2月18日 星期一

一歌推介003 - 何韻詩 [ 拋磚引玉 ]

是這樣的 - 今朝一起身有Skype好聲音
其實點解我咁miss asian country 嘅生活呢?
未必我真係貪玩, 未必真係鐘意個lifestyle
但我要搵朋友出黎吹水傾sums係易到乜咁.....
黎到呢邊搵個decent傾到計既人咁難, 約本身的朋友都要約定個時間(因為有時差)
rather than, 好悶呀, 陪我吹吹水啦....出黎飲野.....
唉....

講番skype好聲音 - 今次同Mandy傾.
又講開工作, 都係同一個story, 大家都係on the same page
thats why 我次次同佢傾大家都有共嗚,
都係自己有少少性趣既工作, 人工又唔叫得差, 但又多pressure又要work overtime
又係老闆麻撚煩.....雞肋也, 食之無味棄之可惜.....

我地都係話"去旅行" 又或者"working holiday" 是最好的逃避方法

一)
佢不嬲都想黎nz玩, 我話不如咁
你黎玩一個月, 你走戈時我陪你番去, 我又放個長假期
佢問我, 要攞幾耐假呀? 我話, 一個月.
佢話, 邊攞到咁耐假呀?

二)
我地話不如去一個國家working holiday啦,
又係一個逃避現實既好方法...
去邊好呢? 澳洲加拿大定係日本呢?
但講到底, working holiday 搵得幾多錢? 大部份都係min pay既工作

其實呢兩樣野都係好emotional既野
一開始講reality就變左好醜惡
亦都會令你唔想做呢個決定
無辦法, 有時有穩定既生活真係好難去作出一個任性, 不理性的決定
但我們又是否做每一樣野都是需要rational, 需要每個moment都清醒呢?

講白啲係, 我們很難有足夠的勇氣去跳出本來的框框
人大了更加覺得這一點.
得到越多的便越怕失去所有的.
但又想想, 其實我們也只是在一個過度期, 我們在出生時和老死時也會是一無所有.
生命中又有哪裡東西是必需擁有的呢?
有些人連生存的機會也沒有 - 我們又每天在掙扎些什麼"重要"的事情呢?



傾完呢個電話, 不停在想, 想起了一首歌
2011年何韻詩收錄在Awakening 大碟的舞台劇主題曲 [ 拋磚引玉 ]
(話時話都不知會否係佢最後一隻廣東大碟.....@@聽說只賣了3,000張.....)
由hocc自己執筆作曲, 曲詞編都是她勵己勵人的.
呢隻碟無認真聽哂, 只聽左主打的幾首......
sorry近年真係對佢提不起大性趣, 感覺高潮已過.....


歌詞講既道理很簡單 -
有得便有失, 就算係一個負面既事情, 其實我們也會學到很好的道理
有時唔捨得捨棄, 不去送舊又如何迎新?
沒有今天的失敗經驗又何來將來的成功?
我們又何必咁多加鎖, 倒不如隨心而行?
放開左舊有的顧慮, 才可以開始新的一段旅程.


道理其實真係好簡單, 但做唔做到又係另一件事......
我又唔係好明點解呢個故事係叫 "拋磚引玉" 而唔係 "賽翁失馬" 呢?
當然你話因為我中文唔好所以唔識解.......咁我都無得駁你嘅.....哈哈



何韻詩 - 拋磚引玉
曲:HOCC@goomusic
詞:黃偉文
編:何秉舜@goomusic / 盧凱彤@人山人海
監:何秉舜@goomusic / hocc@goomusic





慶幸錢財散了
最壞時才知曉
窮極仍會說笑
慶幸情人去了
領悟原來不少
情感和智力 漸對焦

有失便有得 其實早聽過了
你遭遇太好 也許 遺忘了

失去後便富有
它會成全日後 早點看透
無所求 更自由 更自由
失去就是富有
揮去浮雲以後
才望見 還是有這雙手


美麗隨時會了
你別沉吟花凋
成果在香消後揭曉
你想入化境 疑問怎麼購票
要失掉某些 完了 才開竅

失去後便富有
它會成全日後 早點看透
無所求 更自由 更自由 棄地球 有月球
失去就是富有
揮去浮雲以後
還是有 大溫柔 由心擁有
失去後便富有
蛹變成蝴蝶後
拋低既有 全不留
更自由 更自由

失去就是富有
翡翠成形以後
回望去 頑石破開了沒有

沒有留言:

張貼留言