2013年2月1日 星期五

我最喜愛的容祖兒

已不知講左幾多次,
我真係好鐘意聽廣東歌 - 語言簡單直接聽得明, 題材夠多, easily accessable
四分鐘內唱的幾百字歌詞入面已經可以表達到一個好圓整的愛情故事,
愛情故事也不簡單, 可以借一條利東街講一個失婚的故事, 可能性太多.
我不是不喜歡英文歌, 但因為我聽歌好聽歌詞, 從故事裡代入又或者作出思考.
舉個例我聽Taylor Swift 的 "We are never getting back together"
(利申: 我好欣賞佢, 曲風好清新, 聽完好舒服, 雖然我都係唔會買碟)
聽完只係記得呢句 -
"我們....永遠永遠永遠永遠永遠不會再回到一起"
咁我又問番自己, 我聽左咩呢....

以前很喜歡聽容祖兒, 聲靚, 隻隻碟都一出即買,
小五小六已經覺得呢個"都係十幾歲既姐姐"唱得好好聽 -  當年佢都未夠廿歲
雖然唔靚, 但係個樣有種"吸引力" - 我都唔知點形容,
我第一個"留意"的流行曲歌手應該是容祖兒了
有觀眾緣, 揀歌揀岩路, 肯落本去谷, 佢條路其實算好好行
她的故事恍惚是一個 "年青人努力發奮上進成功的故事"
是一個年青人"努力做自己鐘意做的事"的向上前進好榜樣 -
"容祖兒生得咁唔靚, 但唱得歌所以就姐左" 恍惚是個充電器為年輕人打氣打氣
當年的side track很多時候都要比plugged的歌曲好聽,
成就了多首無正式派台無力谷的作品都街知巷聞, 至少你去唱k個個都會識唱
"何以我變了你的十六號愛人"又或者"仍然剩下病假有幾晚"
要揀番十首"我最喜愛容祖兒的side track"也不容易呢!
到左05年前後就已經好一般; 唱的無問題但都如大家所說, 成了唱歌機器;
密集的出碟變成流水作業, 當中不乏好聽的精品但性趣已大大減退.
06 年左右的 Ten most wanted 和 Close up 銳意求變其實也不賴,
再後期密集的"百老匯"主題曲 - 不要搞錯我是指的是電器廣告歌,
為了出廣告夾硬收隻歌落大碟度, 同主題完全不相關, 有欠工整 -
thats why 容祖兒會是一個"最受歡迎女歌手"又或"派歌最勤力女歌手"
但好難會拎到"最佳唱片", 不是唱的問題, 只是唱片太過於"多元化"完全配合唔到主題,
像是為了濫竽充數似的.
所以之後的Glow呀, 喜歡祖兒4呀, 已經提不起我的性趣.
眾所周知我電腦入面以前咩容祖兒既歌都有。
唔係講笑, 近年連免費download的我也不想要.
去年一連串膠歌如"我要玩"和"出色"和配合強國慢香港幾年的快歌"加大力度"簡直令我這種曾經的fans夢碎 - 你到底做緊咩呀?
近年我覺得最"正" 令到我有想J (想聽Joey)的衝動要講到方大同手筆的"牆紙",
同碟的"花千樹"其實個idea好好, 雖然已係家傳戶曉, 講過三百幾次的主題, "到底應該不停尋找更好定係不停去尋覓更好?" 聽到覺得幾好, 但聽多兩次就覺得, - "咪又係咁"
已好難感動到囉.

其實人真係好衰, 我支持左佢六年, 無咩留意佢六年.
但係我現今對佢的想法是, 唱到滑哂啞不如休息一排先再出黎唱啦.
一段"關係"的熱情冷卻, 最後只會記得"不好",
@ 公司呃錢, 成日出精選,
@ 隻Glow同喜歡祖兒4明明係一隻碟分開兩隻出呃fans錢
@ 碟唔夠完整, 成日唱膠歌

其實佢公司就等於佢老母, 都唔係第一日知道佢外家貪錢, 以前仲衰啦 - 第一版第二版第三版
又其實, 佢啲碟因為出得急, 都唔係今日先有沙有石, 一直以黎都係咁.
但當初因為鐘意, 因為包容, 所以一兩三首膠歌加兩首特難聽國語版都係可以接受, 最驚你唔出(碟)

而又忘記了當初是如何"艱辛"才能"0係埋一齊"
@ 幾難得先等到出碟, 今個月行路番學都要買碟啦....
@ 幾難得先有得睇一次live, 唔比屋企人知都要去啦....
@ 幾難得先一年有得睇一次容祖兒叱吒live拎獎+表演, 聽日要番學, 都唔可以訓...zzz (當年邊有youtube可以咁易重溫呀?)

亦都唔記得左佢曾經帶比我幾多回憶 -
一段"關係"去到最後只記得不快, 只說"對方變了"
已經不是"以前我喜歡的你"
但"我又何嘗係當年的自己"呢?
包容隨著日子的過去減退, 自己也要求對方去配合自己,
"但當初你唔係因為咁而鐘意我架咩?"
其實唔係, 男仔的通病是, 日子久了就會"除下面具" -
包容了解 - 這是昨天的事啦!

話時話, 我真係好想知到底宜家仲支持容祖兒既人 (即係仲會買碟去演唱會)
到底係當年已經開始支持, 定係中途轉會呢?
如果講買碟的話我真係想不到有什麼理由仲去因為"支持佢"而買碟
有幾多人會因為"聽到佢近年啲歌好正" 而開始支持佢呢?


晏少少post啲容祖兒favourites先.

沒有留言:

張貼留言