2013年2月2日 星期六

我最喜愛容祖兒的Side track

平均一年出兩隻碟, 勿理容祖兒近年的歌是否引比不上以前,
她的好歌始終太多, 在演唱會上連最Hit的plugged songs 也未必一定唱到,
更不要講一些side tracks.
的確有時她唱片入面沒有版重點推介的歌反而更好聽,
以下是幾首最喜愛的. 不知你們的選擇又是什麼呢?
 
 
容祖兒 [心甘命抵] - 收錄於03年9月Show Up大碟
zzzzzzz....睇番歌詞其實原來都係
"我咁為你, 我為你做咁多野, 我咁鐘意你, 點解你要咁樣對我呢? 係唔係我欠左你? 點解你要變心呢?....." 但好聽喎.
當時唱功無宜家咁好, 但仲好有少女味.....
話時話好想食包出前一丁通心寶 :P
 
 
 
容祖兒 [候鳥樹] - 收錄於04年4月[Nin9 2 5ive] 大碟
在youtube上連原裝MP3都無, 得Concert版.....呢首歌比我想像中的side track還要side track.
我覺得這首歌永遠都是我的寫照, 或者應該係話好多人的寫照. 就趁講呢首歌順便講講/
我們在生命中遇上很多人, 很多都是過客 - 有著不同的"崗位" -
在Clubbing時候識到的一兩個"朋友"是那個moment我們需要人陪跳,
在朋友堆聚會識到的"朋友"可能是那個moment需要的"鄧腳"
在失戀時我們可能會遇到一個"會對我好, 會去了解我"的人, 但過後我們根本不需要"他/她"
我們有時候會一箱情願以為他們都是自己這個階段需要的"人", 但又無唸過別人是否需要我們這樣的人呢? 我們願意去為"對方"付出, 但這又是否人家想要的東西呢?
 
妖, 講完都唔知自己想講咩, 講番首歌.
岩岩初戀, 搵一個"有感覺, 喜歡"的對象, 自覺是找對了, 咩都唔洗講戀愛大過天.
當時需要的是"感覺"
後來畢業了, 見了不同的世界, 事業行先, 愛情上面也要求刺激, 想要試不同的人.
當初的你, 已不是現今我想要的.
直至遇上難關, 才發現身邊好像有好多的朋友伴侶都離開, 還是有那個"你"陪我度過難關.
或者在這時候遇見你是上天的一種安排
 
直到有一日, 我們需要的只是找一個終身可以相互照顧的人,
很自然的我們都在一起了, 因為怕"寂寞地獨個終老"
 
一切都係timing問題囉.....講完
 
容祖兒 [煙霞] - 收錄於04年10月Give Love A Break大碟
應該又是一首side track經典, 係粉絲都識唱,
煙覆是很美麗的東西, 因為很多事實會被蒙蔽.
大家都各有個"他/她", 我知道明明是不對
但這種疑幻疑真的關係又確實很吸引.....
糾結與理性愛恨交纏........
又話時話好鐘意聽容祖兒d "噴氣腔" - "難怪我越來越, 遺忘自尊"........
 
 
 
容祖兒/李克勤  [刻不容緩] - 收錄於05年3月[喜歡祖兒3]
這首歌其實不算沒有派台, 只是成績不好, 可能係宣傳不足, 留意的人比較少.
我覺得這首歌應該得到更多audience的.
又是一個簡單的故事 - "It's all about Timing"
女既不停暗示, 男既都係出於自己怕醜, 內弱唔敢講...
明明大家都有感覺, 對的人對的感覺對的時間,
只是因為大家都怕講出來, 驚影響左個朋友關係, 又或者驚人地唔鐘意佢, 細膽....
而最後錯失了最好的時機,
講起都心痛~~~~~
我成日又唸, 雖然一齊左都唔代表咩, 唔代表大家一齊左之後會Work out fine,
但無得試即係睇結果既機會都無.
 
話時話呢首歌有段古,
話說好多人都會借呢首歌在k場"表白"
有次randomly有人唱k我又跟去玩咁啦,
有個男仔叫呀Ben (爆名都無所謂啦都已經無contact)點名必定要個女仔同佢唱因為佢想激另一個女仔, 於是激到啦............同佢合唱戈個女仔以為呀ben意有所指...........係佢,,,,啋..!錯哂

 
容祖兒 [還未] - 收錄於05年8月"Bi-heart"大碟
 這是我最後一隻買容祖兒的大碟, 封面是容祖兒出碟以黎最好,
但金玉其外 - 個人意見啦......
難得的是這首遺珠
非常固執又簡單的一個故事 - you were meant for me.
雖然你宜家唔鐘意我, 你唔留意我, 你唔比機會我, 但我都會等...
哪怕是等十年, 等廿年, 等三十年, 又或者今世等唔到我都要等到下世.
歌詞加入"要是黃河未到我又如何捨得心死", "年華易過歲月如飛" 配合埋有點中國風的編曲, 好聽呀.
生命中我們都會遇到"我一定要同你一齊"的固執,
被拒絕後例牌講句 ~ "我會等你.......幾耐都等."
過左三個月, 唉唔好話三個月啦, 六個月, 你咪又係會唔記得.
現代人邊會有呢份執著, "我要等你一輩子."
拍戲咩?
當然我不是在discourage這件事, 但以今時今日的我真係唔多相信會有囉....
 
 
 
 
到此為止.....又要去番工嚕~
 

沒有留言:

張貼留言