2013年3月4日 星期一

一歌推介004 - 何韻詩 [ 絕對 ]

今日呢首係我覺得好被under rated既一首歌
已經差唔多有十年 - 收錄於她於03年4月3日發行的第一張精選唱片 [ Roundup ]
歌詞係一直合作, 比最好歌詞佢既黃偉文.
當年這首歌不是主打, 播的少, 我相信不是粉絲都好少人識呢首歌
呢首絕對係最喜愛HOCC的歌入面的Top 3
連我老豆佢幾廿歲人成日都話宜家啲流行曲唔知唱乜都覺得歌詞好好喎

一開首道出, 無論同邊個做朋友, 做戀人, 到左一個點便會熱情散去
問題 - " 命途上問誰是絕對 "到底生命中有哪一個人是真正的絕對?
有邊個係永遠都會以我們作為first priority?
十年廿年三十年都係咁為我地設想架呢?
最重要係, 就算咩都無哂,
連側邊既人都覺得是負累既時候, 邊個等緊我地番去?



份詞要無需要逐句解, 因為每個人也會在字裡行間有著不同的故事
當大家用心想想, 便會知道呢個 " 他 " 係邊個
歌詞最後道出迷底 - " 唯獨是父母這一對 "



沒有留言:

張貼留言