2013年7月5日 星期五

巧耐矛更新

原來我又已經四個月無更新 -
呢四個月過得好快。
今日突然又想番起呢個Blog。
其實我一直想做個blog係可以keep住update.
日常有咩事有所啟發, 就學大文豪咁打篇一文 (放心我唔會亂祝人生日快樂) :O
(話時話呢單野真係好柒)

眾所周知我日日投訴, 日日屌....
日日都話份工唔好, 壓力大.....
一直都好想走.
但當然又好多因素唔想走, 唔捨得 (部車)
但但我又接受唔到一個唔識尊重人既老闆, 話說佢尋日又發完癲, 無人同佢嘈, 佢自己越講越激動.......
我心唸....屌你個死仆街又唔撚係唔知自己早排完入撚完廠咁激動做乜撚春....
你一陣暈撚低左要抬你就麻Q煩....

講番份工其實好的事也有.
回想呢一件來, 自從轉左黎宜家間公司,
學到左既野真係好多, 雖然錢真係賺少左, 但以一個grad左冇耐 (而且成績不是特別好既人)來說,
其實還ok啦, 而且有新車揸同埋無限油喎~
我學到
- 點樣比你個仆街老闆少, 都當聽不到, 後來先暗暗地屌鬼.
- 真真正正的road to a sale, 不是totally dependent on luck.
- 點樣響個多是非既地方做"莫理事"只聽不說, 聽了也扮沒聽到.
- 真真正正的product knowledge而不是9up.
當然以上講既只係好少既一部份啦....
我地個仆街老闆, 佢戈把口同埋咁對下屬法如果被告上Union條仆街比人炒硬, 只係行頭細, 大家都廢事搞咁多野.........
條肥野仲搞笑, 早排我同事走左去BMW, 肥野問我知唔知點解佢會轉左去BMW, 佢假設人地一定係為左揸靚車, 我又唔好意思同番佢講................
人地走既原因係因為唔想同你共事囉.....
又咁講......老闆衰, 在下面一班被欺壓既員工就會更團結, 識到呢個團隊, 大家相互幫忙, 係一個好好既經驗.

近日終於有個比較明確的路向, 當然只係口講講但都知道大方向.
我又認為呢單野係隨時都可以番番黎, 唔去試下其他野點知宜家呢份係好定壞呢?
講到咁其實大概都知係點既決定, watch this space.



轉! 話! 題!
近日才認真地聽何韻詩出左幾個月國語大碟"共存"
原來"彼此"係有粵語版, 順耳好多.
點講呢....隻碟開頭聽有點雷聲大雨點小.....
但聽落又慢慢覺得有所得著, 恍惚在為失意沮喪的人在打氣.
"You're not alone".....
送上 "彼此" 粵語版
近日Jacky介紹了我用一個非常好用的"試聽"歌軟件, 大陸野叫做"酷我"
勁到係連Swing既陳年舊歌都有.....
聽多左新歌, ^_^
宜家連iPhone都可以裝app統計ipod播放次數....
last week.....
薛凱琪 告别我 60
何韻詩 彼此 30
側田 硬仗 30
J. Arie 第一志願 23
王菀之 如果這是情 22
薛凱琪 周末畫報 16
謝安琪 最好的時刻 15
小肥 負親 15
王菀之 皇后餐廳 13
泳兒 通電 11
告別我.............~~~~~~~~~~



自從四月開賣以黎,
街上的RAV4漸多, 也很正常, Top selling segment, top selling brand.
門檻低, $35,990 起咁很大部車, 唔賣得先奇!

但在外國市場SUV真係把傳統四門房車侵食得體無完膚!
Camry, Maxima (Teana), Accord 這類車真係收哂皮
直情就似幾年前港澳開始流行七人van一樣,
Wish, Alphard, Noah, Picnic的興起,
直接又或間接搶去本身Corolla, Corona, Camry 的market.
前幾年FD款Civic (06-11年) 只得四門房車版
但一樣賣到成行成市
新款有四門有五門, 都了一年有多街上都係依然三數部,
一來車價貴啦, 二來market focus根本不在sedan了.....
無法, 時代唔同, 流行的野不一樣.

房車市場又會否完全沒落?
我睇又未必會.
流行呢樣野永遠都有時間性.
就像早五六七年流行hatch, 早兩三年流行mpv, 宜家又興hybrid車....
房車都始終有佢既價值, 始終隔音都是比箱型汽車好好多.
新RAV4我唯一真係唔鐘意係......車尾好很嘈.
因為沒有獨立車尾作隔音; 行李網, 遮物膠廉在輾過不平路面當當作響,
但無可否認宜家買Sedan都已經變左一個"品味獨特"選擇這是年前意想不到的事.

當然我呢種咁自視過高, 自命不凡的人....下次買車可能真係買sedan了....嘿嘿.


好~~~~~~~早抖~!






1 則留言: