2013年7月12日 星期五

今夜我想太多 ~

又黎到一星期一天的星期五
雖然明天工作還是等著我,
但感覺已輕鬆起來.
特別是近日老闆不在, 加上兩個同事away, 一個走Q左
全線陷入無政府狀態,
Yeah!

今日終於拿到新的Drive car,
是top spec的Corolla ZR
今次仲可以自己揀車牌, 886, 很好的意思...LOL
揸了一排RAV4又要揸番Corolla......未慣. 坐得好低......
妖, 人就係咁衰, 得一想二.....



我岩岩又唸多左 -
我成日都覺得, (之前也有說過, 因7年前看了一套幾boring 但 inspiring的戲)
我地來到呢個世界總有個目的, 無論我們活多久, (如果有神)安排的話,
"我" 呢個 "功能角色" 到底在這套戲上面起一個咩既作用呢?

又將呢套戲廷展成百九幾集的無線師奶劇 - "真情"
假如我活到百歲的話,
會遇上無數個過客, 雖然我可能只是在他們這個單元內一個路人甲
但我相信there must be a reason behind it.
我又點可以演好我呢個路人甲呢?

有時可能連自己也不想"演"的角色, 也有他存在的意思.
就假設我現在的工作, 我也只是覺得我在賣野比你, 搵完你錢就走啦.
我有昤也看不起自己的工作, 咁撚大個人大學畢業做一樣同讀既野無關係既野? 個老闆仲要咁仆街....
但換個角度去想,
一生人會買幾部新車? 十部? 八部? 三部? 一部? 又可能一部都無.
我有個客76歲買左部新Yaris, 上部車都揸左13年, 好話唔好聽可能部Yaris已經是她最後一部新車
客戶覺得我幫到忙, 價錢好, 服務好,
就算她十年後再換車, 她也會記得"十年前介紹Yaris比我戈條友好好"
我在他們這個單元的價值, 怎樣也比一個路人甲要好.
這個路人甲, 又豈止是10秒的過鏡呢?

客戶的禮物:
我沒有用槍指著客戶指他一定要送, 也不是自己買盒野放上來的.
如果不開心, 何必要送禮物? 對不對?


我後來也認為現在的不佳工作, 既然有這樣的安排, 又或者是被安排在磨練自己, 說不定是將來更好的工作的基礎.

我想帶出的是, 就算我們覺得自己是如何的不重要, 如何的渺小, 其實只要做好自己該做的,
又或者做得更好, 你的存在價值總比你想像中要偉大.
君不見奧斯片也會有最佳配角獎麼?
就算未必做到配角添呀, 能做一塊稱職的綠葉也是需要努力的..
而, 世上好多野都不是沒有原因, 白白而得來,
有這樣的Situation, 很大可能就有個因, 又或者這個是將來的一個因.
既然"導演"安排你去做一個路人甲的角色, 好大可能是因為他覺得你能勝任而交比你啦?
又或者覺得你未夠班, 係時候比你磨練磨練.... =]

又醒起一件事.
於上星期左右, 我同同事出車出去有野做
突然落雨, 我地上公路前, 在公路出口見到部Van仔跪低左 (梗係啦唔用Toyota,,,,lol)
出口係個勉強塞到兩部車的街口
所有車都在繞過他,
沒有人在想, 如果有人撞到那台車, 在路口出了什麼事故,
只會令更多人受阻, 拖延更多的時間.
亦都無人會考慮到落車幫手推一推車.
只要過左四條線, 就已可以去到對面馬路, 有車位可以比佢停低.

於是我們落車幫佢推埋一邊. 三個男人其實好容易.
佢老味有部新Audi A5 Sportback, 佢老味趕撚住去飲盲婆湯.
係都要繞過我地, 我地落緊雨推緊部van仔, 你老味你想飲盲婆湯都唔爭在戈一陣啦.
我地移開部車, 都只係三數分鐘.
你等極都係三數分鐘, 有車頂有冷氣.
但就樣做就已可省卻在旁的車要take extra care 去繞過戈部van仔
有時就係我地自己既私心, 明明係好小事可以好快幫到人,
但就因為自私, 當正見鬼一樣 "時運高見唔到你" 就算.

當然這個例子, 我不敢說是功德無量.
但也總算是個做好一個路人的角色呀.

又講番如果作為一套大電影
我地又係演一個咩角色呢?
每個人都不同.
人生在世短短幾十年
當我幾十年後(hopefully)死去
我在這在世的幾十年,
除了CO2增加, 石油減少, 資源減少, (這些是實在的)
我還在這世界leave了怎樣的impact呢?



遺憾已晚, 仆街, 打打下已3:30..............
明天我又要上班"拍劇"了, 有機會再續.
希望你地大概明我講乜Q啦!

晚安

1 則留言:

  1. 之前唔知聽邊個講,合理0既要求係鍛鍊,唔合理0既要求係磨鍊。只有磨過,先會發現自己咁硬淨,以後更有信心去闖

    回覆刪除