2017年5月21日 星期日

It happens for a reason

HIHI 又係我呀
好....


其實都仲係會不斷來來回回,
唸.....點解點解點解係我
我做我唔好, 點解你唔早講.
其實亦都會慢慢明白, 一早講左, 或者我都做唔到D咩.
因為果刻我都覺得冇問題, 覺得好好, 直到
真係出左問題, 又或者失去左喇, 人先至會識得珍惜,
又或者深思番自己。

或者咁講, 換著係四年前既我,
我開頭都會, 之後就不停唸,
咁都係佢自己話分手, 佢飛我, 即係佢錯啦.

人大左, 好多時真係會自省, 唸下自己到底有咩不足。
原來我平時太就佢喇, 令到我自己都冇左自己, 又或者佢同我講好開心, 我就真係以為佢要既係呢啲.
但係, 我又冇同佢講 - 其實我想要啲咩。
亦令到果種感覺慢慢淡左, 所以
其實佢有責任, 我都有。

相戀係一齊既, 其實兩方都有責任。
一方想分手, 另一方唔想, 好似係提出果個唔岩。
但係, 其實兩個人, 鐘唔鐘意才是最重要吧。

有時唸番
其實好多野
發生得黎
都唔係冇原因
就好似當年我失戀走番黎一樣
如果我唔番黎可能我到今日先失戀, 我又未必有勇氣番黎做野
又或者 我識唔到我覺得係最好既佢
咁所有野除左係整定, 其實都有個原因既
未唸到既, 係因為發生左冇幾耐, 你未必咁快搵到係咩原因.
但當時間拉長, 你又會慢慢明白當初點解係要咁樣發生。

我覺得大家既然大家當初都打算係買樓, 即係基本上都係等於想結婚架喇。
宜家分開, 我感覺好似比人悔婚咁。
點解要嚴重到要比人悔婚呢?
咁如果唔係咁, 可能我真係唔會好好咁反省自己既問題呢。

人如果唔狠狠咁跌一次, 又點會知道痛,
唔痛點知唔應該再比自己跌?
咁就係行得好啲啦..
吸取教訓囉,
如果我係再等5年後再發生, 到時咪仲遲??
點解要係我29歲既時候發生?
一定係要舖我將來幾十年, 要令我變一個更好既人。


呢排時間多左, 多左時間唸自己到底想做乜。
又或者唸番其實我可以同佢做乜, 好多野我話過同佢做, 我懶, 我冇同佢做。
我想快點省錢, 一起快點上樓, 我冇同佢講;
我想快點再升職, 所以我成日做野做到好夜, 但我都冇同佢講。
咁其實我都真係唔係一個夠稱職既男朋友。

既然係咁, 其實我真係冇乜原因可以去嬲佢
嬲佢乜? 因為自己都有唔岩丫嘛。

不如向前行啦, 將來既野冇人知。
但呢刻, 唔好再望住部車點解撞左,
向前行啦, 搵番條巴士線出黎啦, 遲啲總會睇到係因為乜原因而撞架喇...
或者撞車就係為左要比部新車你呢??

沒有留言:

張貼留言