2017年10月8日 星期日

其實係唔係仲有需要寫Blog呢?

yeah pretty much right who cares
但有時其實想寫啲深入少少嘅野Facebook都唔係好係呢一種Channel
同埋Facebook耳目眾多 太多同事太多屋企人
Somehow I cannot let my colleagues know that I am such an emotional person
But there are some thoughts and moments in life I would really want to track this
有時幾年後睇番其實都幾得意。
Furthermore I don't know if this could inspire someone who reads this?

當下覺得好大件既事
oh yeah in some years you're like just a piece of cake
有乜需要咁大件事呢
有時什至會覺得自己好傻
好多好細既野, 起, 當大個左之後, 冇咁執著原來就冇事。
但人類成長史, 其實就係咁架啦, 不經也就不覺, 經歷左咪覺囉。

尋晚同我同事傾傾傾
真係好難得傾左三個幾鐘
我最近好鐘意傾personality呢一樣野 (唔知做乜)
其實真係好必需承認我真係好做自己既人
以前係, 宜家都係
早兩年可能係工作上面冇咁大膽
宜家畢業老了 好多野我覺得可以handle到
同埋我學識左好多野唔好去怕
(咁當然加埋白羊本身直白加唔識兜圈加上口快過心  其實都有唔好  不過當係後話啦下)

有一樣野講左好多年, 我真係相信十年都有
呢樣野就係輕挑
係好多好多好多好多人
真係唔止十個
包括朋友 前度 同事都係有咁講過
但我唔知咩叫輕挑
我估即係講野串, 唔踏實, 自大, 狂妄
但我真係唔知點解會比人咁既感覺
我成日以為自己Hide得好好
但可能我真係太做自己
完全唔識hide, 乜都暴露出來。

其實係好定係唔好呢?
我成日覺得, 番工都咁攰啦, 放工做番下自己得唔得呢?
定係世界其實係唔容許我呢種人既出現呢?
冇答案。



沒有留言:

張貼留言