2017年10月8日 星期日

追憶追憶追憶 >>>>> 少年成長記

有時覺得好快就一年

當舊年我講緊1,500 > 400 好似好大件事
hey 原來又另一年 400 了
其實今年做野係唔辛苦的
已經唔駛好似舊年咁成日做到十一點幾
當然都仲有好多野係甩唔到身
但感覺上我都仲係做得開心既

白羊好簡單
一係就開心  一係唔開心
可以話我番過既工都係開心既

----------
好其實我係本身想講緊點解咁快就十年。
或者睇緊既唔知邊個你, 十年之前, 其實可能我地都未相識。

我個人一直以黎都係好簡單
十年前個世界更簡單
2007年我岩岩入大學
朋友其實都唔係幾多個
我係outgoing但我又唔係啲outgoing到周圍識人既人
熟既朋友真係得Denise, Angus, FP, Wil, Nichols, Jay, Joey
真係數得出咁濟。

我既世界當時可能只係得
- 好似唔係好夠錢駛
(現在都係唔夠, 但係我可以應付到自己想買既野.....)

- 冇車揸, 那時我想買既車叫做Honda Fit
(現在我變成左唔係新車我都唔想揸, 日本車....咩姐)

- 好似冇乜朋友
(現在都係冇乜朋友, 有係有, 但係又有幾多個可以傾心果句呢....)

- 生活好悶
(生活好悶, 悶在做唔到自己, 悶在日日困住咁多個鐘)

- 死啦assignment仲未做
(死啦聽日又要開會 死啦出年條數又唔知點  死啦........好多野...)

- 今晚食咩好出去食好似好貴但又唔想煮喎
(出去食啦唔好煩啦 又唔係冇錢)

- 冇拖拍喎 點識到人呀唉
(.......................................不要再說了,,,,,,)

十年後, 人大左, 好多野要去唸
當然我都仲係好盡量想所有野都簡單
但人生在世不是在孤島其實好多野係無可避免的
或者咁講  對比之下  細個既時候  做好多野都只需要好簡單又或者可以咁講可以自私啲去做自己想做既野
明天? 唔需要唸太多, 今晚有酒今晚醉左先。

當年玩到最經典最開心最唔駛理任何野
就係Easter Holiday 起身玩啤牌打麻雀玩board games玩玩玩食食食
肚餓出去食野
夜晚飲酒又玩board games
眼訓啦訓啦第朝再起身又玩玩玩
都唔記得有冇刷牙添啦。

今時今日其實做唔做到呢
唔會去做
但係唔係做唔到?
其實又唔係囉
只係人大左比左好多觀念比自己
又或者
那一種簡單既無憂無慮
一早已經離我們而去
但其實心入面可能都係想既。
到呢一刻其實
我都仲係想追求果一種感覺
簡單 直接 想做就去做
我覺我簡直係人生既本義呀。


唔知係唔係自我
定係自我感覺良好
or maybe both
我既心願係, 我想continue to be myself
我唔鐘意去偽裝我唔鐘意去修飾
and someone can understand me
因為我覺得咁樣活得好開心。

但其實世間既人睇,
呢一種咪就係唔成熟既表現囉。。。

----------------------------------------------
有時其實有一樣野我會好燥

我好憎人同我講
你經理黎架
你唔可以成日同同事玩得咁埋
你經理黎架
你唔可以下下都講野咁直
你經理黎架
唔好著短褲  要執好啲

我好唔鐘意一套主流價值觀去框死我要做一個點既人
我做一個點既人關你撚事咩   (燥左)
我著短褲我都係經理  同埋我唔番工既時候著短褲關你咩事
短褲代表casual但我放左工我就唔係經理

點解一套主流既野要套用哂係所有人度
點解我唔可以係唔同果個    (我懷疑我仲係有啲青少年的反畔....@@)

但有時我唯有係咁做
因為我係係一個主流社會做一個主流既人做緊主流既野
雖然我feel like being myself
但人在江湖 其實又有幾多機會自己可以揀呢

又或者可以咁講
我想我去到邊一個位    都可以做番我自己
我想我去到邊一個位    都可以同同事work together而唔係我比command你
我想我去到邊一個位    我都可以同同事keep住以前果種關係
但其實應該係冇乜可能    越高越離地
要有個senior management的款
拒絕長大  想做自己
其實只係一箱情願

做自己  番紐西耕田咪做到自己囉



唔知十年後  我又係唔係咁唸呢?
定係我已經同化左呢???

----------------------------------------
十年前的我, 2007/10
19歲半的冬天

那時生活很無聊
那時生活很窮
那時生活很無知

那時生活卻很簡單
Too simple, sometimes naive
But it was the time that I can be myself....

睇番啲相, 真係好7, 最7果D我已經唔放上黎
7, 但果一段真係, 人生中的最好時光
(感覺要哭了)
原來人生真係會有啲時間
你真係會想番番去
因為現在  已經唔可以再過咁樣既生活了。。。。














沒有留言:

張貼留言